Thursday, June 18, 2009

Perjuangan Belum Selesai

Di ingatkan kepada semua penyokong2 PAS supaya terus berjuang menentang kezaliman. Sudah lebih 50 tahun kita berjuang menentang puak2 yang tamak, tidak jujur dan menindas rakyat dengan sesuka hatinya. Selama ini mereka cuma pentingkan diri dan kaum keluarga nya sahaja.

Berkat sabar dan gigih berjuang, musuh kita sudah semakin lemah dan hampir menyerah kalah. Kita kena terus berjuang hingga keakhir hayat sehingga mencapai kemenangan.

Perjuangan kita sudah hampir mencapai matlamatnya. - hancurkan UMNO.

Dalam memerangi musuh kita perlukan banyak bantuan tenaga dan kewangan. Sekarang dengan pertolongan Allah kita telah mendapat bantuan dan sokongan kaum kafir. Sokongan kaum kafir ini sangat bermakna bagi kita. Kita mesti terus berusaha sedaya upaya supaya kaum kafir ini akan terus membantu kita.

Walaupun kita tahu apa motifnya kaum kafir ini telah senggup membantu kita. Kita kena terima dalam keadaan berwaspada. Kerana kaum kafir ini juga pernah bersama membantu musuh kita satu masa dahulu.

Jika UMNO menjadi teras dalam BN, maka PAS juga mesti menjadi teras dalam PR. PAS juga mesti berupaya mengawal dan tidak se wenang2 nya mengikut atau menurut segala kehendak parti lain yang dibawah kawalan nya seperti PKR dan DAP.

Jika PAS gagal menjadi parti teras, maka PAS juga akan gagal melaksanakan segala hasratnya seperti menubuhkan Negara Islam serta melaksanakan hukum Hudud.

PAS akan menjadi parti menempel sahaja, kerana jika DAP dan PKR bersatu tenaga dan suara dalam Dewan. Ini mungkin akan berlaku disebabkan bilangan kerusi DAP+PKR akan melebihi kerusi PAS.

"Sediakan Payung Sebelum Hujan".

10 comments:

Jeffry said...

Di ingatkan kepada semua penyokong2 PAS supaya terus berjuang menentang kezaliman DAP & PKR. Sudah lebih 50 tahun kita berjuang menentang puak2 yang tamak, tidak jujur, suka main belakang, tabur fitnah dan menipu rakyat dengan sesuka hatinya. Selama ini mereka cuma pentingkan diri, george bush dan puak yahudi saje.

Berkat sabar dan gigih berjuang, musuh kita sudah semakin lemah dan hampir menyerah kalah. Kita kena terus berjuang hingga keakhir hayat sehingga mencapai kemenangan.

Perjuangan kita sudah hampir mencapai matlamatnya. - hancurkan ERDOGEN DAN GOLONGAN PAS MUNAFIK

~PakKaramu~ said...

anguru

tabuan said...

RAMAI NYA wakil PAS tolak k'jaan perpaduan
Sepuluh daripada 24 anggota Dewan Rakyat PAS tiba-tiba membuat kejutan petang ini di lobi Parlimen.

Mereka mengisytiharkan beramai-ramai menolak idea kerajaan perpaduan dan sekali gus memberi mandat kepada Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat untuk menangani isu tersebut yang sedang menggelegak dalam parti itu.

Dalam kenyataan ringkas tiga perenggan, mereka sebulat suara menegaskan bahawa idea kerajaan perpaduan seperti disarankan presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang "tidak pernah merupakan agenda PAS."

Kahkah..kah..Ramai nya...takut nya ..kahkah
Kahkah..kalau banyak ni sembelih sekoq ayam pon tak habis makan kahkah..

Kahkah..geng mesti takut Lim kit Siang...kahkah
Geng ni mesti kecut teloq tengok Kapal Singki..kahkah

Kahkah..geng mesti gerun tengok Teresa kokk..kahkah
kahkah..Geng ni Sayang kat Elizebeth..kahkah..

Kahkah..Geng ni mesti rindu pelukan Lim kit Siang kahkah..kah

Woit sapa yang undi Nasha
Kahkah..Pewakilan 480 orang turrr mai dari mana kahkah..
Kahkah..ni mesti pengundi hantu...kahkahkah

Tak pon ada orang kutip kad pengenalan kahkah..kah..
kahkah..Tu la dulu tak tahan BAS...

Kahkah..lepas ni tahan BAS yang pi muktamar tu ....kahkah
kahkah..BAS ni musti bawak Pengundi hantu..kahkah..

Kahkah..sekarang hantu pon ada yang pakai ketayap..kahkah

tabuan said...

ANWARLAH YANG LANTANG MENGHINA PAS. Sama ada melalui media atau di dalam Parlimen, banyak kata-kata yang Anwar tujukan yang terang-terang menghina PAS.

"Pas gagal hormati prinsip Islam."
"Penyokong-penyokong Pas telah di brainwashed dan fanatik."
"Pas gagal majukan umat Islam."
"Pas suka gunakan slogan-slogan kosong."
"Dakwah Pas bukan cara Islam."
"Hujah Pas timbulkan fitnah."
"Pas hanya tonjol imej Islam palsu."
"Pas rela korbankan umat Islam."
"Pas telah ketepikan prinsip dakwah."
"Pas khianati orang Melayu".
"Pas tak ada akhlak" .

Adakah para ahli dan penyokong PAS marah apabila dengar kata-kata sebegitu? Jika ya, maka ahli-ahli dan penyokong PAS patut marah kepada si penipu Anwar Ibrahim, KERANA ANWARLAH YANG MENGATA SEGALA PERKARA DI ATAS TERHADAP PAS.

Berikut adalah petikan-petikan daripada akhbar, semasa Anwar dalam kerajaan.

paikankb said...

saya tetap yakin PAS akan dapat selesaikan masalah dengan baik dan beradab, cuma mis comunication aje. takbir...3x

Briged Akhdor LR2 said...

percayalah PAS pasti akn terus maju kerana dasar yg dibawanya adalah berpandukan al-quran dan hadis ..api perjuangan islam takkan padam sehingga lah kiamat tiba..yang penting kita sesama mendoakan semoga allah memberkati perjuangan PAS...

kelambuharimau said...

memang belum selesai selagi tak lingkupkan orang melayu

kelambuharimau said...

aku nak join

Anonymous said...

Orang-orang Umno nak kata apa pun kata la.Tapi takdir Allah akan memenangkan perjuangan yang benar.Perjuangan menentang kezaliman bukan sehari dua malah kena sanggup berkorban segalanya.Jangan ingat harta dunia saja..Takbir 3x

Ex-UMNO said...

My dear friends, TQ for your kind visit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...