Wednesday, February 24, 2010

Kemana lagi mahu lompat pada PRU13 akan datang?


Manusia yang sentiasa hidup dalam keadaan lupa diri, tidak pernah mahu mengenangkan asal-usul diri. Hidup dengan tiada pendirian tetap, sentiasa ber ubah2 mengikut keadaan dimana boleh cari untung dan boleh sambung sara hidup.

Manusia ini akhirnya telah di 'buang daerah' hidup terumbang-ambing tidak tentu arah. Akhirnya telah mendapat belas ikhsan dari PAS dan telah di selamatkan oleh PAS dari hidup 'melarat' tidak tentu arah.

Perangai dan akhlak nya masih tidak mahu berubah masih lagi keras hati dan bebal - tidak tahu mengenang budi seperti 'kacang lupakan kulit'.

Dia lupa bahawa diri nya masih lagi berada di khalayak ramai kerana bantuan PAS yang telah memberi peluang bagi nya untuk bertanding diatas ticket PAS. Jika tidak sudah pasti manusia ini telah tenggelam batu kedasar lautan dalam. Rupa dan nama nya juga akan terus terpadam dalam dunia politik.

Walaubagai mana pun riwayat nya semakin hampir tamat, PRU13 akan pasti menamatkan riwayatnya. Pisang tidak pernah berbuah dua kali. Kemana pula sikatak ini akan melompat meminta belas kasehan untuk sambung riwayat nya. Mungkin UMNO yang di ibaratkan seperti tong sampah bagi ahli2 politik sampah yang tiada pendirian hidup sahaja yang sanggup terima nya.

2 comments:

MymassaVoice said...

baik lompat masuk longkang drpd duduk menjilat jubo DAP!

Anonymous said...

Taniah ZAhrin berani beri nama 45pengganas yg ingin gulingkan BN, harapkan pagar ianya makan padi. Mereka itu hendaklah dihukum tembak, baru dia sedar. Jangan bagi mandat lagi utk dia...terutama yg baru kahwin dgn artis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...