Wednesday, January 27, 2010

PKR tetap unggul walaupun menerima serangan hebat dari UMNO

Satu ceramah umum yang bertemakan "Gegar, Gerakan Gelombang Rakyat, Keadilan Untuk Anwar" telah berlangsung pada malam 22, Januari 2010 di dewan markas PAS Chenderong Balai, Teluk Intan, Perak.

Walaupun pada malam itu diadakan beberapa sekatan jalan raya, tetapi semangat rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat tetap datang memberi sokongan padu terhadap pemimpin mereka iaitu DSAI.

Di anggarkan lebih 5 ribu penyokong hadir pada malam itu. Selain dari mendengar ceramah2 dari pemimpin PR, pada malam itu juga diadakan majlis penyerahan borang kemasukan menjadi ahli PKR dari penyokong(ahli) UMNO kawasan Pasir Salak.

Ini telah membukti kan rakyat sudah hilang kepercayaan nya terhadap pemimpin2 UMNO. Jika sekiranya DUN Perak dibubarkan, pasti BN/UMNO akan menerima kekalahan teruk.

2 comments:

MymassaVoice said...

iye memang UMNO akan mengalami kekalahan yang teruk...semua akibat pengkhianat bangsa mamcam kau yang lebih rela berpayungkan kafir harbi dan manggadaikan masa depan anak bangsa demi kerana keuntungan politik yang sedikit! Teruskanlah membela dan bersama-sama musuh Islam sehingga datangnya kelak bala Allah SWT!

Anonymous said...

yer laaa tuuu PR jeee laa yg betoiii
aku tak nak sokong PAS dahhh sbbnya satuu jerr KERANA BERSENGKONGKOL GAN DAP DAN DAH ADA PULAK PENYOKONG BUKAN ISLAM DALAM PAS UMNO PUN TAK WAT CAM TUU BAIK DAP KER MCA KER GERAKAN KER MIC KER SEMUA KAFIR TU SAMA PATUTNYA ISLAM MESTI BERSATUU TAK KIRA LA PAS KER UMNO KER TAPII YG BUKAN ISLAM PULAK YG DIPUJA HANCUSSSS DAN MELAYU ISLAM DALAM POLITIK NIII BAIK LA AKU BANYAKKAN DOA SUPAYA UMAT ISLAM NI BERSATU KEMBALI TAK KIRA PAS KE UMNO KER SEDIH SEKARANG NI AKU TENGOK POLITIK DIMALAYSIA NII SEMUANYA GILAAAAAA KUASAAAAA LU PK LA SENDIRIII

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...